- Tonfiskbollar.

 
Njuter av en god lunch.
 
Avnjuter en god lunch efter morgonens träning på gymmet, där det tränades rygg & biceps.
Mina biceps värker lite, men det är ju det de skall göra så jag njuter lite av det också!
Fattade först inte varför de var så många på gymmet denna morgon.... tänkte  men det brukar det ju inte men så slog det mig!:  Nationaldagen.
Det betyder att typ de flesta är lediga idag, och tänka sig det är till och med jag!
 
Men som sagt, avnjuter en god lunch!
Idag blev det tonfiskbollar med en massa sallad och en ägg & banankaka.
Tonfiskbollarna var riktigt goda, så det var tur att jag gjorde några stycken, kan jag ha imorgon till lunch också!
Receptet på tonfiskbollarna hittar ni här. Det är en blogg jag tycker ni skall läsa. Ibland kommder det nämligen upp ett och annat gott recept!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback