- Fanny Lyckman for Estradeur.

Fanny Lyckman for Estradeur.
 
Nelly.com har ju några mode bloggare som bloggar på Nelly och Fanny är en av dem. 
Hon har nu fått göra ett sammarbete med Estradeur och ger nu ut sin egna kollektion genom dem. 
Skrev ju för inte så länge sedan att jag älskar Estradeurs kläder och hennes kläder med attityd passar verkligen in där. Om ni vågar sticka ut och vågar visa attityd så bör ni kolla in hennes kollektion
Ska jag vara ärlig så läser jag inte hennes blogg, har nog aldrig kollat in den men nu känner jag att jag måste och gör ni också det!
 
De två topparna på bilden ovan är något som jag kan tänka mig ha i min garderob, hon själv ha stylat den med höga byxor/leggings men jag är tyvärr inte så vågad. Inte så självsäker i min kropp så jag skulle ha dem under ett oversizat linne eller tröja. Jag är ju mer förtjust i sport bh än vanlig bh så det blir ju nästan som det. 
Sedan är min andra favorit hoddien som hon har på sig. Lite ojämn nedtill och en luva är det också! 
Jag älskar ju luva och kunna ha luva på huvudet!
 
En annan favorit på Nelly.com är Cheap Monday. Så nästa gången blir det nog ett litet collage med deras kläder!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback