- Vissa saker skall alltid finnas kvar.



En del saker skall alltid vara kvar.
 
Nystädat här hemma, eller dammsugningen är kvar men kände inte för det kl 21.00. 
Bäddade rent igår så det är fortfarande lite myskänsla. Var på IKEA förut för att handla galgar och hitta då fina kuddfodral. Och de där regnbågade kunde jag inte bara låta bli.
Innan hade jag vanliga, tråkiga svarta med en massa vitt katthår på. 
Är super trött så skall sova NU! Har varit fullt upp hela dagen.
Starta dagen strax efter fem, kom till kommer 6.30 och gick från jobbet 13.00.
Då blev det en lite promenad och sedan gymmet där jag spenderade ca 2 timmar. Och där efter åkte jag hem duschade och åt och sedan var det Godishavet och IKEA som stod på tur.
Väl hemma började jag städa och nu ligger jag i sängen med ögon som bara hänger ner.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback