- Dessa promenader.

 
 
Promenader har blivit en allt mer vardag.
 
Igår var jag på två promenader en som vara en timma då jag skulle ta mig till jobbet, en timmas promenad.
Och en på kvällskvisten efter jobbet med min vän Paulina.
Tydligen så skulle vi inte gå så långt och vi skulle inte ta så mycket tid på oss för hon hade mycket att plugga. 
Så snabbt strax innan klocan åtta möttes vi och väl efter promenaden gick jag med henne enda till dörren jag blev kvar... strax innan halv tio gick jag hem. 
 
Snart skall jag ut på ännu en promenix, till jobbet bär det av där jag stannar till halv tio i kväll.
Har annars nu på morgonen tränat idag på gymmet ( Axlar, bröst & triceps ) och ätit världens brunch typ (!?)
Lite falukorv med grönsaker, en banan & ägg kaka och hallonscones.
Hallonsconen var maffig må jag säga!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback