- Morgon promenad till affären.



Morgon promenad med Kitty i min hand.
 
Idag när jag vaknade efter 8 timmars sömn, ( även denna natten!! ) så slog det mig att idag är ju dagen då jag skall göra min kroppsanalys. Jag skall mäta muskler och fett och andra saker!
Så jag skall vara där klockan tolv, och jag får inte äta, dricka eller träna 2 timmar innan. 
Vilket betyder att jag sköt på morgonträningen till eftermiddagen. 
Men det betyder också att jag inte äter min första måltid förrän efter träningen, alltså kanske vid 5 !?
Det går ju inte...speciellt inte om jag skall ut i kväll också. 
Nej så jag tänkte jag tar mig en tur till Willys för har inte varit där sedan de byggt om.. går ju alltid till Coop. 
Min tanke var att kanske har de " plocka egen sallad " - disk. Då kan jag äta det direkt efter kroppsanalysen!
Men tyvärr.... de hade inte det så jag kom hem med någon nyttig yoghurt som jag släpar med mig. 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback