- Pancake week.



Onsdags pannkakor.
 
Denna vecka har jag verkligen en pannkaks vecka. 
Men detta så kan jag säga att tisdags  pannkakorna leder. De kanske såg äckliga och brända ut men de smaka nomnom!
Dagens är inte brända ser smaskiga ut men smakade okej. Hade kunnat ha en topping av något slag men jag är för lat för det. Funderar nu i efterhand om lite mosad bannan hade gjort fint på kakan ? 
 
Receptet har jag själv gjort:
- 1 ½ dl Havregryn
- 2 äggvitor
- 1 skopa one whey proteinpulver med smaken: Strawberry & White Chocolate.
- 1 dl mjölk.
 
Blanda allt i en bunke och ner i pannan, jag fick 4 små plättar av detta.
Alltså de var ju inte äckliga, det var helt okej, men något tillbehör hade nog behövts.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback