- Fitness Pro.



 
Fitness Pro är en app som finns för apple användare.
 
Fitness Pro är en av de bästa apparna som finns, det började med att jag ville hitta övningar som jag kunde göra hemma, jag hade då en Ipod som jag laddade ner appen på. 
Och ibland gjorde jag mina övningar.. finns hur många som helst.
Sedan när jag började gymma för snart ett år sedan så kom jag på att jag hade denna app.
När jag började gymma så använde jag maskinerna för styrketräning för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med hantlarna och skivstängerna.
Som sagt så kom jag på att jag hade den appen på min Ipod som jag knappt använde...
Nu använder jag appen på min Ipad Mini som jag tar med mig till gymmet, då min Ipod gick i sönder. 
Det är den bästa appen helt ärligt, och det är synd att den inte finns för användare som har Google Play. 
Den understa bilden är en gammal version av appen.
 
Det som är så bra med appen är att man kan söka sig fram till exakt det man vill ha.
Om jag vill träna biceps med hantlar så söker jag på det och får fram en massa övningar.
Jag kan sedan göra mina egna mappar med övningar.
Jag har liksom en mapp för axlar, en för mage en för biceps..... osv....
Helt absolut bäst, enkel och smidig för de som behöver hjälp på traven! 
 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback