- Go hard or go home!

 
Sky is the limit.
 
Åh hej och hå här kämpas det på, ja ni det vill jag lova att här kämpas det för fullt för att nå....
... ja vad är mitt mål med denna träning ? 
JA, mitt mål är att bara fortsätta. Jag trivs så bra med att träna, jag trivs så bra med hur min kroppp bara utvecklar sig och att jag blir nöjd med mig själv. 
Jag menar jag går upp i vikt ( tror jag ) men det stör mig inte. Jag kanske får en muskel här och där och tro mig jag tycker det är snyggt på kvinnor, okej jag är inte så för body builders, alla är vi olika. 
Men jag kämpar och kämpar fem dagar i veckan, skippar inte en enda dag. 
Slarvar gör jag med ben och rumpa men vill inte ha en stor rumpa och stora ben, gillar mina små fina ben!
Men det jag vill säga är att allt slit visar sig i vikter, i kroppen, på utsidan och jag mår så bra!
 
Dock har jag ju ingen kondition och det vill jag ju ha så skall börja med lite kondition.
Kör lite intervaller och lite spring när jag får tid över på gymmet, men får börja i en enda. 
Men som sagt, man sätter sina egna gränser och jag tycker att jag har sätt bra gränser för mig själv. 
Innan jag började på mitt nya egengjorda schema så träna jag typ sju dagar i veckan 2 - 2.5 timme per pass.
Nu tränar jag fem dagar i veckan, bestämmda vilodagar och varje pass tar ca 1 - 1.5 timme. 
Det är icke kvantitet som räknas utan kvalitet!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback