- Två kämpande flator.

 
Min fina som posar inför kameran som vanligt.
 
För det mesta tycker jag om att gå till gymmet helt själv, jag har 110 % fokus och behöver bara helt enkelt tänka på mig.
Men självklart säger jag inte nej om typ Fran eller Sanna frågar om vi skall gymma, för självklart är det kul att snack också, bara de inte tar över det jag skall göra på gymmet.
Igår kom vi till gymmet 22.20, jag slutade nämligen jobbet 21.30 och följer mitt schema strikt och det innebär en gymdag under helgen och jag gymmade inte i lördags.
Fran hängde tappert på och vi köre tricpes och bröst.
Hemma igen strax innan tolv och däcka i sängen. 
Nu är klockan 8.00 snart och jag beger mig själv till gymmet för rygg och biceps. Varför ? 
Jo för att måndagar är rygg och biceps och jag skall jobba sedan så hinner bara nu.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback